Rozwiązania dla biur rachunkowych

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego to elektroniczna platforma służąca do komunikacji między biurem rachunkowym i jego klientami. Pulpit pozwala pobierać i dostarczać przez klienta dokumenty w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi). Jednocześnie udostępnia klientowi informacje o rozliczeniach podatkowych, płatności do realizacji czy raporty do pobrania. Jest to komunikacja dwukierunkowa, usprawniająca wymianę wszelkich danych z zakresu prowadzonej działalności. Pulpit zwiększa bezpieczeństwo przepływu informacji między biurem a jego klientem.

Dla kogo?

Platforma stworzona jest z myślą o biurach rachunkowych, kancelariach biegłych rewidentów i biurach podatkowych.

Aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez enova365 ERP rozwiązaniach przeznaczonych dla Biur Rachunkowych, zapoznaj się z ulotką.

Rozwiązania dla biur rachunkowych enova365
Rozwiązania dla biur rachunkowych enova365
?
?
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com