Opieka serwisowa systemów ERP

Po zakończeniu wdrożenia systemu ERP klient przystępuje do produktywnego korzystania z systemu. Podczas jego użytkowania może pojawić się potrzeba doraźnej pomocy, dotyczącej bieżących spraw, możliwości rozwoju, wprowadzenia ulepszeń i dostosowywania do zmieniających się przepisów i organizacji pracy w firmie. Oferujemy współpracę powdrożeniową i rozwiązywanie bieżących potrzeb. Nasi konsultanci pozostają do dyspozycji w zakresie: udoskonalania metod korzystania z systemu, konsultacji telefonicznych w zakresie użytkowania systemu, zdalnej pomocy w sytuacjach awaryjnych, konsultacji prawno-podatkowych, rozbudowy systemu o dodatkowe funkcje, opracowania połączeń z innymi systemami, instalacji nowych wersji systemu, dostosowywania systemu do aktualnych ustaw i przepisów prawnych, zagwarantowania pomocy w zgłoszonych problemach, możliwości odbywania konsultacji w siedzibie klienta.

?
?
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com